• 26-03-2021, 21:43:00
    #1
    17.03.2021 de Aras Kargodan bir mesaj geldi ben kargo bekliyordum ama gelecek ürün Aras Kargo ile gelmeyecekti mesajdaki takip numarasına Aras Kargonun sitesinden baktım ve benim adıma yaşadığım ilçenin şubesine gelen 2 desilik bir kargo olduğunu gördüm kargo alıcı ödemeliydi. Sansürlü bir şekilde olsa da gönderenin adı yazıyordu bir dış ticaret şirketinin adı çıkıyordu fakat o ana kadar bana neden maske gönderdiklerini anlamadım çünkü şirketin sitesine girdiğimde maske ile alakalı bir şey yoktu ben de hemen şirketin sitesinden iletişim kısmında bulunan numarayı aradım olayı anlattım kendileri çıkış saati olduğu için şuanda kimsenin olmadığını yarın tekrar aranacağımı söylediler. Yarın oldu fakat arayan olmadığı için ve kargo da teslimat için yola çıktığı için ben tekrar aradım telefonu açan kişi meşgul olduğunu birazdan arayacağını söyledi 10 dakika geçmedi tekrar aradı ve bana gelen ürüne bakmaya çalıştı büyük ihtimalle maske olabilir dedi ben de neden olduğunu sordum ve teşekkür ettim bakacağını söyledi fakat arayan olmadı. 10-15 dakika sonra da kargo geldi 16 Tl kargo parasını ödedim aldım şirketin medikal bölümü de varmış ve onlar bana maskeleri göndermiş. Ben adresimi, telefon numaramı ve ismimi nereden aldıklarını bilmiyorum ama evimin altındaki restoranta kadar açıklama yazdığım bir adresi almışlardı. Benim için tuhaf bir deneyim oldu gönderdikleri maskeler gerçekten de kaliteli maskeler 60 adet göndermişler sağ olsunlar.
  • 26-03-2021, 21:46:13
    #2
    1 koli sipariş verdim kargoyu yanlış ile göndermiş kargo firması sonrasında 1 koli daha gönderdiler geldi, 2 hafta sonu her tarafı yırtık 1 koli daha maske geldi tekrar yolladım artık