• 23-03-2021, 01:10:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kuzenim iphone 12 aldı 2 gün önce sıfır almanya’dan geldi, cihaza sim taktık ama ne zaman kapanacağı hakkında sms gelmedi ne zaman gelir veya nereden öğreniriz bunu ?
  • 23-03-2021, 01:11:35
    #2
    normalde 3 aylık süresi vardı ancak pandemi dolayısıyla süre 1 yıla çıkarıldı hocam
  • 23-03-2021, 01:12:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gxd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde 3 aylık süresi vardı ancak pandemi dolayısıyla süre 1 yıla çıkarıldı hocam
    Bazıları 3 diyor bazıları 1 yıl ama ben araştırdım. Sim kart 3 ay boyunca takılabilir, pasaport’a kayıt 1 yıla uzatıldı. Yanlış bilmiyorumdur umarım.
  • 23-03-2021, 01:15:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    imei sorgulayın edevletten, çıkması lazım orda.
  • 23-03-2021, 01:21:05
    #5
    120 Gün süresi var bu süre sonu + eSIM aktif edersin + 120 gün daha uzatmış olursun hayırlı olsun.