aabayrakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum selam,

Affına sığınarak şöyle bir link bıraksam: Epey
teşekkür ederim yorumun için
ben ip 8 plus kullanıyorum bu telefonu kendim için sormadım kişi iphoneden başka istemiyor uzun soluklu olması için iyi geceler diliyorum