• 20-03-2021, 20:34:13
    #1
    Arkadaşıma r10 davetyesi nasıl verebilirim bilen varsa çok sevinirim
  • 20-03-2021, 20:35:11
    #2
    r10 davetiyeniz mevcutsa verebilirsiniz hocam. Yoksa forumda bağış karşılığı davetiye veren kişiler var onlarla iletişim kurabilirsiniz
  • 20-03-2021, 20:37:17
    #4
    6 aydan uzun süredir r10 dayım davetiye hakım bulunmuyor nasıl alabilirim?
  • 20-03-2021, 20:37:59
    #5
    Lösev'e 50 TL bağış karşılığı verebilirim
  • 20-03-2021, 20:39:11
    #6
    MSB veya LÖSEV ‘ e 50₺ bağış yapıp dekontu imzamda bulunan whatsapp üzerinden iletirseniz davetiye gönderebilirim
  • 20-03-2021, 20:42:53
    #7
    Yusufaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aydan uzun süredir r10 dayım davetiye hakım bulunmuyor nasıl alabilirim?
    Bi 6 ay daha r10 üyesi olman lazım 🙂
  • 20-03-2021, 20:44:47
    #8
    Cebimdeki son 10₺ ile 50₺ bağış yapamam çok üzgünüm iyi niyetiniz için teşekkür ederim gönül isterdi bağış yapmak sağolun
  • 20-03-2021, 20:49:19
    #9
    https://www.r10.net/uyelik/davetiye/

    Arkadaşınız bu sayfaya girip yazılan bilgileri eksiksiz olarak doldursun, r10 yönetimi inceledikten sonra uygun gördüğü taktirde davetiyeyi kendileri yolluyor.
    • ucuzturksmm
    ucuzturksmm bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.