Arkadaşıma r10 davetyesi nasıl verebilirim
8
●108
- 20-03-2021, 20:34:13Arkadaşıma r10 davetyesi nasıl verebilirim bilen varsa çok sevinirim
- 20-03-2021, 20:37:176 aydan uzun süredir r10 dayım davetiye hakım bulunmuyor nasıl alabilirim?
- 20-03-2021, 20:39:11MSB veya LÖSEV e 50₺ bağış yapıp dekontu imzamda bulunan whatsapp üzerinden iletirseniz davetiye gönderebilirim
- 20-03-2021, 20:42:53Bi 6 ay daha r10 üyesi olman lazım 🙂Yusufaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2021, 20:44:47Cebimdeki son 10₺ ile 50₺ bağış yapamam çok üzgünüm iyi niyetiniz için teşekkür ederim gönül isterdi bağış yapmak sağolun
- 20-03-2021, 20:49:19https://www.r10.net/uyelik/davetiye/
Arkadaşınız bu sayfaya girip yazılan bilgileri eksiksiz olarak doldursun, r10 yönetimi inceledikten sonra uygun gördüğü taktirde davetiyeyi kendileri yolluyor.ucuzturksmm bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.