Bir İşverenle Yarım Saatlik Konuşma Sonunda Geldiğim Nokta
Sıfırdan Uygulama Yapılmasını İstiyor.
Burda Nasıl Olacağını Anlatıyor
Bende Dinleyip Çalıştığım Arkadaştan Fiyat Alıyorum
Fiyatı İletiyorum Kendisine Verilen Cevap Efsane:
50 liraya aslında bunu yaparsın. Ama şu şekilde lisanslı yaparsın, webview şeklinde olur 1 ay sonra dolduğunda lisansı kapatırsın anca bu müstehak gibi duruyor.