• 16-03-2021, 22:47:29
    #1
    Çoğunuz daha önce izlemişsinizdir, ne zaman denk gelsem gülümserim☺


    https://youtu.be/4c7_9MWlV3I
  • 16-03-2021, 22:49:24
    #2
    Doğru konuşmuş
  • 16-03-2021, 22:50:17
    #3
    Doğru demiş teyzemiz
  • 16-03-2021, 22:50:36
    #4
    İlk kez izledim sesi de güzelmiş

    Herkesin Anlayarak Kılması ve Yaşayabilmesi Dileğiyle
  • 16-03-2021, 22:51:27
    #5
    Benim dedem de sürekli böyle derdi, çok şükür yıllardır başka öğütler alıyorum
  • 16-03-2021, 22:55:12
    #6
    o değil de sesi çok iyi valla. önünü açsalar çok büyük işler başarabilir.
  • 16-03-2021, 22:58:00
    #7
    taam
  • 16-03-2021, 23:00:03
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taam
    Dostum videoyu izleseydin daha farklı düşünebilirdin ☺
  • 16-03-2021, 23:00:36
    #9
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum videoyu izleseydin daha farklı düşünebilirdin ☺
    izledim zaten, çocuk taam diyor sonda.