• 15-03-2021, 20:54:09
    #1
    merhabalar hocalarım evde 2 adet internet vardı bugün 3. olarak türknet bağlattım. yeni internet Bilgisayara ethernet ile bağlı bir sıkıntı olmuyor bilgisayarda wifi açıyorum yeni interneti bağlıyorum yine bir sıkıntı olmuyor.
    Ancak telefonda yeni aldığım internete wifi ile bağlanınca 5-10 saniye bağlı kalıyor sonra atıyor... diğer 2 internette öyle bir sıkıntı yok nedenini bilen yardımcı olabilir mi ?
  • 15-03-2021, 20:58:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Telefon işlem gördüyse kesinlikle anten değişimi yapılmalı.
  • 15-03-2021, 20:59:57
    #3
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon işlem gördüyse kesinlikle anten değişimi yapılmalı.
    Telefon değişim görmedi hocam. diğer 2 wifi'da böyle bir sorun yok.
  • 15-03-2021, 21:00:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon değişim görmedi hocam. diğer 2 wifi'da böyle bir sorun yok.
    Sorun o halde modeme dönmeli Şifreleme türünü WEP yapıp dener misin ?