• 12-03-2021, 23:32:22
    #1
    Azerbaycana 320 tl odeme yapacagim. Yapabilecek arkadaslar komisyon oranlariyla yazarsa sevinirim
  • 12-03-2021, 23:53:55
    #2
    Transfervise ile kendiniz gönderebilirsiniz hocam
  • 12-03-2021, 23:55:17
    #3
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Transfervise ile kendiniz gönderebilirsiniz hocam
    Hocam oradan 16 mart diyor en erken tarih hadi o neyse de. Karsi tarafin sadece mail ve isim soyismiyle gondersek sikinti cikmaz degil mi
  • 12-03-2021, 23:55:58
    #4
    Alperen66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Azerbaycana 320 tl odeme yapacagim. Yapabilecek arkadaslar komisyon oranlariyla yazarsa sevinirim
    Karsi taraf webmoney kullaniyorsa aninda yapabiliriz.
  • 13-03-2021, 01:55:41
    #5
    W. Union uzerinden yollayabiliriz.