• 10-03-2021, 00:11:12
    #1
    • OzeL
    OzeL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2021, 00:12:10
    #2
    Teşekkürler hocam 😊
  • 10-03-2021, 00:13:00
    #3
    Adminlerin bundan haberi var mı
  • 10-03-2021, 00:13:11
    #4
  • 10-03-2021, 00:13:52
    #5
    Unutmadan... Çiçeksepeti bunu beğendi
  • 10-03-2021, 00:14:20
    #6
    😀😀😀😀
  • 10-03-2021, 00:15:50
    #7
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adminlerin bundan haberi var mı
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unutmadan... Çiçeksepeti bunu beğendi
    😅😅😅😅 çaktırmasanıza hocam 😅😅
  • 10-03-2021, 00:16:25
    #8
  • 10-03-2021, 00:17:17
    #9
    EmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😅😅😅😅 çaktırmasanıza hocam 😅😅

    Nasıl çaktırmayayım Bunun gerçek olduğunu düşünsene Kaç tane admin tanıdığım var biliyor musun telefon defterinde Çiçeğe servet öderiz