Not Defterindeki Toplu Görsel Linkleri Nasıl İndirebilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Not Defterindeki Toplu Görsel Linkleri Nasıl İndirebilirim?
9
●
62
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Not Defterindeki Toplu Görsel Linkleri Nasıl İndirebilirim?
1
2
08-03-2021, 20:36:30
#1
ademsahin
Selamlar,
Not defterinde ortalama 800.000 adet görsel linkim var. Bu linkleri not defterinden nasıl toplu olarak indirebilirim? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa yardım rica ediyorum
08-03-2021, 20:38:51
#2
Gelistirici
En iyisi sanırım
ilgili bir program hazırlayabilirim pm beklerim
08-03-2021, 20:39:48
#3
KeremWho
Internet Download Manager ile indirebilirsiniz.
08-03-2021, 20:39:49
#4
ademsahin
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilgili bir program hazırlayabilirim pm beklerim
Ücretli mi ücretli ise rakam ne kadar ücretsiz ise nasıl bir yol izleyebiliriz?
08-03-2021, 20:40:19
#5
ademsahin
KeremWho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Internet Download Manager ile indirebilirsiniz.
Lisanslı İDM var ama listeye ekleyemedim bir türlü linkleri
08-03-2021, 20:40:59
#6
KeremWho
ademsahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisanslı İDM var ama listeye ekleyemedim bir türlü linkleri
Hocam linkleri kopyalayıp Görevler > Panodan toplu indirme ekle bölümünü denediniz mi?
08-03-2021, 20:42:44
#7
ademsahin
KeremWho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam linkleri kopyalayıp Görevler > Panodan toplu indirme ekle bölümünü denediniz mi?
Panoda herhangi bir link bulanamadı diyor. Şimdi sitenin FTP'sine atıp linki indirmeyi deneyeceğim sanmıyorum ama belki içeriğini indirebilir.
08-03-2021, 20:43:40
#8
KeremWho
ademsahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Panoda herhangi bir link bulanamadı diyor. Şimdi sitenin FTP'sine atıp linki indirmeyi deneyeceğim sanmıyorum ama belki içeriğini indirebilir.
Ben denediğimde çalışıyor hocam. Toplu link kopyalayıp denedim az önce, hepsi ayrı bir sırada değil mi?
08-03-2021, 20:46:09
#9
ademsahin
KeremWho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben denediğimde çalışıyor hocam. Toplu link kopyalayıp denedim az önce, hepsi ayrı bir sırada değil mi?
Evet ayrı sıra ama yukarıda dediğim uyarıyı veriyor acaba çok aşırı dosya olduğu için mi böyle yaptı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler