Taşeron firmalarda güvenlik olarak çalıştım meslekte minimum hata ile çalıştım hep bana memnun olduklarını benim çalışmamı beğendiklerini söylediler fakat sürekli bir şekilde senelerce çalıştığım yerlerden haksız işten çıkarıldım sonra da hakkımı aradım tazminat aldım

Adamlar beni haklarını bilmeyen Karamürsel sepeti zannediyor fakat neyin ne olduğunu nasıl olması gerektiğini söyleyince baka kalıyorlar.

Biz "işçinin parasını geri kurumadan veriniz" diyen peygamberin ümmetiyiz ama hak yemekte kul hakkına girmekte üstümüze yok.

Artık dayanamıyorum bu haksızlıklara keşke avukat olsam da gariban işçilerin haklarını almaları için yardımcı olsam diyorum.

Bugün çalıştığım yer ben ücretsiz izindeyim (1419 TL alıyorum) diye beni çok uzak bir yere gönderip mobing yapmaya çalıştı bende ihtarımı çektim tekrardan...

Allah sonumuzu hayır etsin.