R10'a Kavuşmak İçin Geri Sayım
16
●373
- 03-03-2021, 22:55:19hayırlı teskereler 👋Darkbey ve gorevburada bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 03-03-2021, 22:55:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şimdiden hoşgeldiniz Hocam iyi nöbetler diyelim 🙂😁
- 03-03-2021, 22:58:55Hayırlısı ile bitsin, hayırlı tezkereler
Edit: Pubg birinci seviye kask gibi olmuş
- 03-03-2021, 23:01:51Bende Nisan dan itibaren olmak üzere tecil bozdum.19 Nisan a kadar tecilli gozukuyorum,12 sinde mı belli olacak ne zaman gideceğimiz?zaric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı tezkereler (: