Konu
R10'a Kavuşmak İçin Geri Sayım
03-03-2021, 23:01:51
#9
WbF
zaric adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı Teskereler hocam. Benimde nisanda belli olucak gidişim
Bende Nisan dan itibaren olmak üzere tecil bozdum.19 Nisan a kadar tecilli gozukuyorum,12 sinde mı belli olacak ne zaman gideceğimiz?
Hayırlı tezkereler (: