zaric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Teskereler hocam. Benimde nisanda belli olucak gidişim
Bende Nisan dan itibaren olmak üzere tecil bozdum.19 Nisan a kadar tecilli gozukuyorum,12 sinde mı belli olacak ne zaman gideceğimiz?


Hayırlı tezkereler (: