beni sarmadı. belki çok konuşmayı sevmediğim içindir bilemiyorum. Ama odalar da pek ilgimi çekmiyor. Çünkü ya ekonomi üzerine sohbetler oluyor ya da geyik muhabbeti. Ama ilk zamanlarda birkaç odaya denk gelmiştim. Hoşuma gidenler vardı ama sonra denk gelemedim. Yani kısaca aramıyorum bazen bir girip ne oluyor diye bakıp çıkıyorum.