R10.dan Emre ben diye mesaj atan şahıs. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.dan Emre ben diye mesaj atan şahıs.
49
●
2.189
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10.dan Emre ben diye mesaj atan şahıs.
1
2
3
4
5
6
23-02-2021, 00:07:43
#1
semihads
Gece gece nedir bilmem ama şahsım kim olduğunu bulmak lazım. Az çok tahminim var benim ama
23-02-2021, 00:08:21
#2
murrtex
Rus numara
23-02-2021, 00:08:34
#3
semihads
Nedir bu acaba yani
Bir de yalan söyleyerek giriyor olaya
23-02-2021, 00:08:38
#4
Bilal Bayar
🔶 Stripe - Paypal 🔶
Bitmiyorlar, akıllı olduğunu zannedenler.
23-02-2021, 00:09:28
#5
Emsar
Platin üye
dolandirmaya da calismamis trip atip birakmis sanki tuaf 🤠
23-02-2021, 00:09:46
#6
tugberkkuran
Hayırlı işler
23-02-2021, 00:09:52
#7
OKirala
"Bir şikayet daha istemiyoruz" 🤣🤣
Ne güldüm yav birisinin canı sıkılmış
23-02-2021, 00:10:33
#8
EmreOdabasi
Ben değilim 🥶
23-02-2021, 00:10:53
#9
TCU
Bu iyimiş hahah 😂😂
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler