• 21-02-2021, 23:37:22
    #1
    Kalorifer petekleri neden pencere altına konulur ? (İstisnaları saymazsak bir odada hep pencere altında olur)
  • 21-02-2021, 23:39:02
    #2
    Camın önü boş olur eşya konmaz genel olarak, diğer 3kçşede mutlaka eşya oluyor.
    Kalorifenin önüne de eşya konmaması lazım en uygun yer camın altı bu yüzden.
    Benim görüşüm
  • 21-02-2021, 23:39:14
    #3
    Hocam avm gibi yerlerin girişlerinde hemen klima olması ile aynı sebep. Dışardan gelen soğuk havanın ısıtıcıdan çıkan sıcak havaya çarpması için
  • 21-02-2021, 23:39:21
    #4
    Kurumsal PLUS
    İçeri giren soğuk havayı kaloriferdeki sıcak hava ile kırmak için genelde kalorifer petekleri pencere altında yerleştirilir. Pencereden gelen soğuk hava, öncelikle kalorifer peteğine çarpar ve ısınır. Daha sonra ısınan bu hava odaya dağılır ve ısıtma sağlanır.


    Kaynak.
  • 21-02-2021, 23:39:23
    #5
    Pencereden gelen soğuk havayı kesmek için
  • 21-02-2021, 23:39:27
    #6
    Herkes yardirmis ayni cevabi. Edit.
  • 21-02-2021, 23:39:46
    #7
  • 21-02-2021, 23:39:48
    #8
    Bol bol doğalgaz faturası için
  • 21-02-2021, 23:40:23
    #9
    Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? Diye devam eder bu