Uzaya Çıkıyoruz Hazırlanın :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Uzaya Çıkıyoruz Hazırlanın :)
13
●
219
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Uzaya Çıkıyoruz Hazırlanın :)
1
2
21-02-2021, 21:06:40
#1
İsmetKerem
Daha altyapımız bu seviyedeyken Aya biraz zor gideriz
Daha geçen ay 50 doawloand alıyorum şimdi durum bu
21-02-2021, 21:07:52
#2
Payment
Erzincan yazısı okunmuyor hocam
21-02-2021, 21:08:31
#3
İsmetKerem
Payment adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Erzincan yazısı okunmuyor hocam
Malatya'da ikahmehgat ediyorum
21-02-2021, 21:09:23
#4
sandikcibrahim
Şükür halimize neler var ya
21-02-2021, 21:09:23
#5
Misafir
SeoPron adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Malatya'da ikahmehgat ediyorum
Bir kayısı olsaydı da yeseydik yav
şaka bir yana Lokasyonu veriyor zaten
21-02-2021, 21:09:52
#6
UPRSoft
Türknet hocam Türknet tavsiye ederim bir kere bile hız kopması yaşamadım
21-02-2021, 21:11:07
#7
İsmetKerem
[QUOTE=sandikcibrahim;1079464650]
Şükür halimize neler var ya
[/QUOTE
]
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir kayısı olsaydı da yeseydik yav
şaka bir yana Lokasyonu veriyor zaten
GoldenBut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türknet hocam Türknet tavsiye ederim bir kere bile hız kopması yaşamadım
niyet ettim ama nasip olmadı
21-02-2021, 21:14:48
#8
YunusCanGngrd
Beterin beteri vardır, selamünaleyküm.
21-02-2021, 21:15:12
#9
AliCanCekmez
Ciddi ciddi bu ülke'de neden teknolojiye ve alt yapıya yatırım yapılmıyor anlamıyorum. Geleceğin teknoloji olduğunu bildikleri halde ben ciddi ciddi art niyet arıyorum artık bu işin içinde.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler