Öneri! Ozan konuları tek başlıkta toplansın - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Öneri! Ozan konuları tek başlıkta toplansın
5
●
105
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Öneri! Ozan konuları tek başlıkta toplansın
Anket
Tek başlıkta toplansın mı?
Toplam Katılımcı Sayısı:
21
Tek başlıkta toplansın mı?
Evet
%95,24 (
20
Oy)
Hayır
%4,76 (
1
Oy)
18-02-2021, 15:17:15
#1
metehandemir
Merhaba, son günlerde Ozan adındaki uygulamanın konuları bir hayli arttı. Referans toplama amaçlı konular tek başlıkta toplanırsa daha iyi olur gibi geldi.
18-02-2021, 15:18:20
#2
Legend01
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Katılıyorum forum ozan çöplüğüne döndü
18-02-2021, 15:18:23
#3
Yusufg
Ozanda geçti bu forumdan
Ozan için olmaz artık kismetse başka talep olucak kampanyalarda yapılabilir.
18-02-2021, 15:23:46
#4
Wraith
ozan 5 liraya aşırı sağlam reklam yaptı.,
çıkalı 3 gün oldu ama günde 10 tane metiyeler dizilen konular açıldı
5 tl için forumu gereksiz post kasmaya bile değmeyeceğini düşünüyorum
18-02-2021, 15:27:42
#5
ibocum
Bence referans paylaşımı yasaklansın.
18-02-2021, 15:30:02
#6
DetoneDatome
Bencede
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler