PowerKing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçen gün iş yerinden çıktıktan sonra iş yerinin yanındaki markete şampuan almak için girdim. Şampuanı elime aldım kasiyere gidiyordum ki, elinde el arabasıyla dolaşan bir bebek vardı, bebeğin yüzünü vücudunu görmedim, sadece üstünde elbiseler gibi bir şeyler vardı. Üstelik kadın benim yanıma geldiği an yanındaki 14 yaşlarında kızı ortadan kayboldu, kız marketin içinde dolaşıyor öylece. Kadın bana el arabasına göstererek "çocuk için bir şeyler alır mısın?" dedi. "Tabii alırım, siz seçin ben alırım." dedim. Seçyiği ilk şey ise 5 kiloluk bulaşık deterjanı 🤣 "Hayır bunu alamam, sadece çocuk için bir şeyler alın." dedim. Deterjanı bıraktıktan sonra bebekler için kavanozlarda satılan mamalar var, bir tane ondan aldı, bir tane yetmez biraz daha alın dedim 2 tane aldı. Daha sonra sadece abur cubur almaya başladı. Jelibon alıyor, "bunlar çocuk için zararlı, daha iyi şeyler al." dedim. Yine de aldı, abur cubur aldı, bilmem şunu bunu aldı, birkaç çikolata, büsküt vs.hiç güzel bir şey almadı. Yani insan dişe dokunur bir şey alır, mutfak için bir şey alır vesaire. Ben gidiyorum diye kasanın oradan kendisine söylemesen heyden alacak yani alelacele. Sırf abur cubur tarafına yüklendiği için hoşuma gitmedi, ama mutfak olsun et türü olsun kendisine dişe dokunur bir şeyler alsaydı daha da fazla destek olurdum.