Tasarımcı arkadaşlar bir bakabilir mi acaba. R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarımcı arkadaşlar bir bakabilir mi acaba. R10+
8
●
103
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tasarımcı arkadaşlar bir bakabilir mi acaba. R10+
17-02-2021, 18:14:15
#1
mertzafer
Bilgisayarı formatladım photoshop yeni kurdum font kuracağım tasarımlarda kullandığınız hoş font isimlerini söyleyebilir misiniz
17-02-2021, 18:16:28
#2
Wagner Creative
Dijital Pazarlama Ajansı
Grava - poppins
17-02-2021, 18:16:52
#3
LimonaTaa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
HussarEkolo seviyorum ben ve gilroy fontlarını severim
17-02-2021, 18:18:11
#4
kalipsotr
Gilroy, Kaushan, Quicksand, Photograph signature favorilerim
17-02-2021, 18:19:00
#5
SerhatKarademirr
certa sans ve roboto
17-02-2021, 18:20:52
#6
sharks
Poppins - Product Sans
17-02-2021, 18:25:45
#7
Kei
Bebas Neue Candır
17-02-2021, 18:32:32
#8
Axiacar
sofia pro ailesi güzeldir
17-02-2021, 19:43:18
#9
salimsevindik
Dosis
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler