Abim beyin kanaması geçirdi
77
●1.971
- 18-02-2021, 14:24:38muhtemelen baloncuk yapmıitır. bir arkadaşım da olmuştu iki damarın birleştiği yerde beyinciğin tam köprü noktasında. tabi kanama yoktu şans eseri anjiyo olurken fark ediyorlar. ben olayın baloncuk kısmıylayım. öldürücü bir baloncuk ve genc olmasından oturu doktorlar şok oluyor. normal şartlarda damarın kesilip dikilmesi gerekirken cok tehlikeli bir yerde oldugu icin baloncugun patlamması için, içerisini doldurdular. gittiği yere kadar o şekilde gidecek aksi durumda yapılacak bir şey dünya üzerinde yokmuş. ameliyat olup uyandıktan sonra makara tukara konuşurken bir anda felç indi 17-18 aydır toplanmaya calısıyor. şuan ayaklandı ama elden ayaktan düştü.seoagil09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2021, 18:14:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.üzülmek, sinirlenmek, sevinmek yasakmış. psikolojisinin iyi olması için veriyorlarmış.Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle