seoagil09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazartesi günü saat 14 sularında abimi yoğun baş ağrısı ve kusma şikayeti ile hastaneye kaldırdık, götürdüğümüz hastanede doktor şüphelendi ve film çektirdi filmde beyin kanaması olduğunu söyledi. Ardından üniversiteye sevk edildi. Doktorlar beyin kanaması olduğunu doğruladı, yaklaşık 2 gündür sürekli olarak xanax ve nimotop isimli ilaçlardan veriyorlar. Abimde hiçbir şekilde bilinç kaybı, hafıza kaybı yok. Hiçbir zaman da bu yetilerini kaybetmedi. Bizimle konuşuyor, hepimizi tanıyor.. Dün gece doktor beyninin su topladığını söyledi. Forumda daha önce bu durumu yaşayan var mı?, Cuma günü ameliyat olacak deniliyor. Doktor hazırlıklı olun dedi. Abim 37 yaşında. Zinüzitten başka hiçbir rahatsızlığı yok. (şeker, tansiyon vs.)
muhtemelen baloncuk yapmıitır. bir arkadaşım da olmuştu iki damarın birleştiği yerde beyinciğin tam köprü noktasında. tabi kanama yoktu şans eseri anjiyo olurken fark ediyorlar. ben olayın baloncuk kısmıylayım. öldürücü bir baloncuk ve genc olmasından oturu doktorlar şok oluyor. normal şartlarda damarın kesilip dikilmesi gerekirken cok tehlikeli bir yerde oldugu icin baloncugun patlamması için, içerisini doldurdular. gittiği yere kadar o şekilde gidecek aksi durumda yapılacak bir şey dünya üzerinde yokmuş. ameliyat olup uyandıktan sonra makara tukara konuşurken bir anda felç indi 17-18 aydır toplanmaya calısıyor. şuan ayaklandı ama elden ayaktan düştü.