• 17-02-2021, 13:41:46
    #1
    Merhabalar, LOL oynamaya başladım fakat akılda kalıcı ve yaratıcı bir nick bulamadım. Önerilerinizi bekliyorum.

    Buldum: Laa ibo

    Ekleyin oynarız 😂
  • 17-02-2021, 13:43:13
    #2
    Aktif olarak lol oynayan biriyim en iyi isim kısa ve hızlıca hitap edilen bir isim oluyor hocam ''ibocum'' boşta ise kullanabilirsiniz mesela.
  • 17-02-2021, 13:43:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tek önerim oynama ben 5 yıldır oynuyorum oyunun bana kattığı tek şey yaratıcı küfür edebilmek oldu .
  • 17-02-2021, 13:43:29
    #4
    Rouxne
  • 17-02-2021, 13:44:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Liviston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek önerim oynama ben 5 yıldır oynuyorum oyunun bana kattığı tek şey yaratıcı küfür edebilmek oldu .
  • 17-02-2021, 13:45:07
    #6
    At Avrat Main Heronuz
  • 17-02-2021, 13:45:21
    #7
    YunusAktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif olarak lol oynayan biriyim en iyi isim kısa ve hızlıca hitap edilen bir isim oluyor hocam ''ibocum'' boşta ise kullanabilirsiniz mesela.
    Boşta değil hocam, her türlüsünü almışlar
    Liviston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek önerim oynama ben 5 yıldır oynuyorum oyunun bana kattığı tek şey yaratıcı küfür edebilmek oldu .
    Genelde 5 pre girdiğimiz için çok sinirlenmiyorum
    Farukkscu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rouxne
    Güzelmiş hocam ama okuması zor gibi
  • 17-02-2021, 13:46:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Erkenden bırakın derim. Vaktinizden çalıp beyninizi uyuşturuyor ve takımda (feeder kesin olacaktır ) kanser hücreleriniz artıyor. Oynarsanız da Eu West geçin derim.
  • 17-02-2021, 13:46:24
    #9
    Şurda bir 5 pre de biz oluşturalım sup mainim insanlarla uğraşmaktan kafayı yiyorum