• 16-02-2021, 21:43:38
    #19
    Allah Hayrınızı Kabul Etsin Hocam İhtiyaç Sahiplerinin Karnını Doyurmak Çok Büyük Sevap
  • 16-02-2021, 21:48:21
    #20
    Hocam forumda çok fazla ihtiyacı olan olmaz diye düşünüyorum bı fırına gidip askıda ekmek olarak verirseniz daha iyi olur
  • 16-02-2021, 21:49:06
    #21
    Allah kabul etsin.Kaza bela vermesin.
  • 16-02-2021, 21:49:28
    #22
    Arkadaşlar bende biliyorum gidip fırına ekmek alıp asmayı lütfen karışmayın hayır işine.

    Son 3 arkadaşımız kaldı.
  • 16-02-2021, 22:20:04
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Allah kabul etsin hocam
  • 16-02-2021, 22:44:15
    #24
    Allah kabul etsin
  • 17-02-2021, 00:20:23
    #25
    Allah razı olsun sizden, umarım bi gün bende böyle konu açarım (durumum olduğunda) ..
  • 17-02-2021, 00:49:52
    #26
    Sen çok güzel bir insansın
  • 17-02-2021, 18:29:26
    #27
    yardım sona ermiştir arkadaşlar..