• 16-02-2021, 12:58:30
    #1
    Ozan.com ile ilgili forumda türemeler başladı. Tek bir konu altında insanlar referans linkini bırakıp sırf referans kodu için konu açmazsa çok güzel olur.
  • 16-02-2021, 13:00:03
    #2
    Bunun önüne geçilemez. Kimse kural okumuyor, diğer konulara bakmıyor
  • 16-02-2021, 13:02:03
    #3
    Katılıyorum çok haklı bir serzeniş.
  • 16-02-2021, 13:02:20
    #4
    her yerdeler tüm forumlarda karşıma çıkıyor
  • 16-02-2021, 13:04:42
    #5
    hocam katılıyorum şaşı oldum ozan ozan görmekten
  • 16-02-2021, 13:10:51
    #6
    5 TL için ne bu yaygara. İnsanlar 5 tL ye bilgilerini bir yere girmeye hesap açmaya razı mı?