• 15-02-2021, 12:23:42
    #1
    Başka bankanın mobil bankacılık uygulaması ile sorunsuz işlem yaparken Ziraat bankasında bi sorun mu var beni mi engelledi çok yavaşladı
  • 15-02-2021, 12:24:27
    #2
    bende de aynı
  • 15-02-2021, 12:25:44
    #3
    Giriş yapamıyorum mobilden, oturum zaman aşımına uğradı hatası alıyorum
  • 15-02-2021, 12:27:18
    #4
    Tüm bankalar güncelleme getiriyorlar sanırım o yüzden problem var.
  • 15-02-2021, 12:27:25
    #5
    MadCrack3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de aynı
    Timurlenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş yapamıyorum mobilden, oturum zaman aşımına uğradı hatası alıyorum
    Zar zor bilgisayar üzerinden bağlanıp işlem yaptım
  • 15-02-2021, 12:28:38
    #6
    Sabah iş bankasında da aynı sorun vardı.
    Siber saldırı olabilir mi ?
    🤔
  • 15-02-2021, 12:29:45
    #7
    banada sms şifresi bir türlü gelmedi
  • 15-02-2021, 12:31:16
    #8
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah iş bankasında da aynı sorun vardı.
    Siber saldırı olabilir mi ?
    🤔
    Herşey olabilir

    onurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada sms şifresi bir türlü gelmedi
    evet banada gelmedi
  • 15-02-2021, 12:33:28
    #9
    GGV ödeyecem bende giremiyorum, müşteri hizmetleri numarası bile çalışmıyor