• 11-02-2021, 15:38:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir kaç sene önce 10 km yol yürüyüp bir yere gitmem gerekse idi hadi be der geçerdim. Ama 2019'Aralik ayında başıma öyle bir olay geldi ki derdimi kimseye anlatamadım. Çok sevdiğim vatanımı terk etmek zorunda kaldım. 8 aylık bir serüven sonucunda 150 km yürüyerek 6 ülke geçerek Avusturya ulaştım. Bana çok farklı bir ani olarak kaldı bu yolculuk. Ölümle onlarca kez burun buruna geldim. Birgün kaçak bir gemi ile İtalya'da idim diğer gün yürüyerek Makedonyada torunlarıma anlatacağım kos koca bir hikaye çıktı. Belki benimle ayni durumda olan insanlar vardır diye hikayemi yotubede bir kanal açarak insanlara anlatmaya karar verdim. Hepinizi kanala bekliyorum. Sorularınız olurda cevaplarım.

    Kanal link :
    https://m.youtube.com

    Bu Süreçte Gittiğim Ülkeler

    Yunanistan
    İtalya
    Makedonya
    Sırbistan
    Macaristan
    Avusturya
    Almanya
  • 11-02-2021, 15:42:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocan yayan mı gittiniz bu ülkelere
    Bu ülkelerin sadece sınırlarını yayan geçtim. Ülke içinde toplu taşıma kullandım. Yaya yürüdüm yol 150 km kusur idi.
  • 11-02-2021, 15:44:21
    #3
    Videodaki etiket "₺turkiyedenkacma"
  • 11-02-2021, 15:49:17
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk aklima gelen *Neden?
  • 11-02-2021, 15:49:58
    #5
    Hocam ben de Dünyanın en tehlikeli kıtası olan Güney Amerika'da bundan 8-9 ay önce otostopla Brezilya'dan Arjantin'e geçiyordum. Bu da benim maceralarım Youtube kanalım.
    • ReTinA
    ReTinA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-02-2021, 15:50:31
    #6
    Çok sevdiğm vatanım kısmına güldüm etiketler iltica, türkiyedenkacma Neyse sonuçta sizin hakkınız.
  • 11-02-2021, 15:52:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sevdiğm vatanım kısmına güldüm etiketler iltica, türkiyedenkacma Neyse sonuçta sizin hakkınız.
    Zaten açık diyorum ya Türkiye'den kaçtım. Evet Türkiye'yi cok seviyorum. Ama bazen hayat sizin isteklerinize gore sekillenmiyor.
  • 11-02-2021, 15:55:55
    #8
    ReTinA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten açık diyorum ya Türkiye'den kaçtım. Evet Türkiye'yi cok seviyorum. Ama bazen hayat sizin isteklerinize gore sekillenmiyor.
    Sizin tercihiniz diyorum ya. Eleştirmek bana düşmez. Ama sevgi kısmı biraz komiğime gitti
  • 11-02-2021, 17:02:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Fetö koktu sanki ortam.