Sitemim web Tasarımı sizce güzel olmuşmu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitemim web Tasarımı sizce güzel olmuşmu ?
2
●
68
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sitemim web Tasarımı sizce güzel olmuşmu ?
10-02-2021, 21:49:48
#1
cafesohbet
merhaba arkadaşlar cafesohbet.net siteme yeni web tasarımı yaptırdım ismine uygun bir tema olmuş mu arkadaşlar
http://www.cafesohbet.net
10-02-2021, 21:51:00
#2
Joddey
çok güzel olmuş hocam ellerinize saglik
ClubHouse gibi uygulamalar geliştikçe bu domain değerlenicek saklayin
( Yatirim tavsiyesidir )
10-02-2021, 21:56:51
#3
cafesohbet
Joddey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok güzel olmuş hocam ellerinize saglik
ClubHouse gibi uygulamalar geliştikçe bu domain değerlenicek saklayin
( Yatirim tavsiyesidir )
saol teşekur ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler