• 09-02-2021, 14:02:38
    #1
    İncicaps'in Telegram üzerinden yaptığı habere göre 2.5 Litre kolalara %20 zam yapılarak 9TL'ye yükseldiği belirtiliyor!?!

  • 09-02-2021, 14:04:37
    #2
    Kola içmek bile zengin işi oldu artık desene
  • 09-02-2021, 14:04:47
    #3
  • 09-02-2021, 14:05:41
    #4
    Yine alırlar
  • 09-02-2021, 14:06:23
    #5
    Marketlerde le kola satılmaya başlar
  • 09-02-2021, 14:09:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    15 TL de olsa kredi çeker yine alırım Alışkanlık..

    El insaf 9 TL nedir. Her sene zam geliyor hatta 2şer defa.
  • 09-02-2021, 14:11:49
    #8
    Hocamın dediği gibi yine alırız..
  • 09-02-2021, 14:12:09
    #9
    Eskiden İzmir'i talan edip Zafer Gazoz (eski zafer yeşil şişe) alıyordum. Ama İzmir'de adam akıllı bir toptancı denk gelmedi. Metro Market satışını yapıyordu sanırım malum firmanın baskısıyla kaldırdı satıştan. Zafer Gazoz gibisi yok. Cola mola halt etmiş yanında....