Elbette para kazanabilir herkes en doğal hakları. Fakat o kadar alıştı ki insanımız nereden kısa sürede zahmetsiz para kazanırım derdinde. Bu yüzden geride kalan bir toplumuz. Daha farklı şeyler üretmedikçe de gerilemeye devam edeceğiz.
Haklısınız bir yandan alıyor bir yandan veriyoruz.. neyse bu konu cok uzar hocam yeri değil