• 06-02-2021, 23:59:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, r10 a hep girdiğimde mutlaka bir sayı oluyor ? Sizde genelde kaç tane bildirim sayısı oluyor ? merak ettim
  • 07-02-2021, 00:00:21
    #2
    Siyasi haber paylaşmamışsam 0 :d
  • 07-02-2021, 00:00:23
    #3
    Tam Olarak Ne Sayısı Anlamadım Hocam ?
  • 07-02-2021, 00:00:57
    #4
    12
    değişiyor dm sayısına göre
  • 07-02-2021, 00:01:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam Olarak Ne Sayısı Anlamadım Hocam ?
    bildirim sayısı hocam
  • 07-02-2021, 00:01:10
    #6
    kaç bildirim oluyor diye sorabilirdiniz hocam düşnüoyrum acaba ne sayısı diye
  • 07-02-2021, 00:01:10
    #7
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    0 oluyor çoğunlukla
  • 07-02-2021, 00:02:22
    #8
    tesbuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildirim sayısı hocam
    0-1-2 Falan Hocam
  • 07-02-2021, 00:02:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç bildirim oluyor diye sorabilirdiniz hocam düşnüoyrum acaba ne sayısı diye
    konuyu kontrol etmeden açmışım direk hocam kusura bakmayın