• 04-02-2021, 23:37:12
    #1
    Hem pubg oynuyorum hemde oyle internette takiliyorum. Ekran fotosu birakiyorum. Bu arada miui 12.5 kullaniyorum. İyi mi sizce?


    • linksiz
    linksiz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-02-2021, 23:38:11
    #2
    5 oyun pubgde %20 düşüyorum. Samsung s9 plus tavsiyen var mı ?
  • 04-02-2021, 23:38:50
    #3
    1.15 - 1.30 civarı ortalamam var. çok kullanıyorum diye dertleniyorum
  • 04-02-2021, 23:40:56
    #4
    Cihaz nedir hocam hangi rom?
  • 04-02-2021, 23:40:56
    #5
    Çok düşük
  • 04-02-2021, 23:41:46
    #6
    linksiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 oyun pubgde %20 düşüyorum. Samsung s9 plus tavsiyen var mı ?
    Portlanmis custom rom oneririm.
    mtunahancoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.15 - 1.30 civarı ortalamam var. çok kullanıyorum diye dertleniyorum
    Hocam o kadarda cok kotuymus ben en az 10 saat ekran suresi almayi istiyorum elime gecmiyor 😂 1 saat alsam cildirirm
  • 04-02-2021, 23:42:24
    #7
    bahacec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz nedir hocam hangi rom?
    Mi note 10 pro miui 12.5 beta hocam
    Hwarang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok düşük
    Kac almaliyim sizce. Siz hangi telefonu ve hangi surumu kullaniyorsunuz
  • 04-02-2021, 23:46:01
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi note 10 pro miui 12.5 beta hocam


    Kac almaliyim sizce. Siz hangi telefonu ve hangi surumu kullaniyorsunuz
    F2 fro kullanıyorum hocam önceki cihaz mi9t pro idi. 10 saat almanız lazım hiç yoktan
  • 04-02-2021, 23:46:12
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi note 10 pro miui 12.5 beta hocam
    Bence ortalama bir düzeyde miui beta nedir o romu hiç duymamıştım Eu beta olabilir mi acaba?