Sizce ekran sürem nasıl iyi mi? Xiaomi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce ekran sürem nasıl iyi mi? Xiaomi
13
●
136
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce ekran sürem nasıl iyi mi? Xiaomi
1
2
04-02-2021, 23:37:12
#1
Misafir
Hem pubg oynuyorum hemde oyle internette takiliyorum. Ekran fotosu birakiyorum. Bu arada miui 12.5 kullaniyorum. İyi mi sizce?
linksiz
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
04-02-2021, 23:38:11
#2
linksiz
5 oyun pubgde %20 düşüyorum. Samsung s9 plus tavsiyen var mı ?
04-02-2021, 23:38:50
#3
mtunahancoskun
1.15 - 1.30 civarı ortalamam var. çok kullanıyorum diye dertleniyorum
04-02-2021, 23:40:56
#4
bahacec
Cihaz nedir hocam hangi rom?
04-02-2021, 23:40:56
#5
Hwarang
Çok düşük
04-02-2021, 23:41:46
#6
Misafir
linksiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 oyun pubgde %20 düşüyorum. Samsung s9 plus tavsiyen var mı ?
Portlanmis custom rom oneririm.
mtunahancoskun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.15 - 1.30 civarı ortalamam var. çok kullanıyorum diye dertleniyorum
Hocam o kadarda cok kotuymus ben en az 10 saat ekran suresi almayi istiyorum elime gecmiyor 😂 1 saat alsam cildirirm
04-02-2021, 23:42:24
#7
Misafir
bahacec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cihaz nedir hocam hangi rom?
Mi note 10 pro miui 12.5 beta hocam
Hwarang adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok düşük
Kac almaliyim sizce. Siz hangi telefonu ve hangi surumu kullaniyorsunuz
04-02-2021, 23:46:01
#8
Hwarang
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mi note 10 pro miui 12.5 beta hocam
Kac almaliyim sizce. Siz hangi telefonu ve hangi surumu kullaniyorsunuz
F2 fro kullanıyorum hocam önceki cihaz mi9t pro idi. 10 saat almanız lazım hiç yoktan
04-02-2021, 23:46:12
#9
bahacec
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mi note 10 pro miui 12.5 beta hocam
Bence ortalama bir düzeyde miui beta nedir o romu hiç duymamıştım Eu beta olabilir mi acaba?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler