beşiktaş oteldir gentleRain o otel büyük ihtimal..
Nişantaşında yeni öğretmenler evi açıldı dışarıdan da kalınabiliyor
1 haftalığına ev kiralayabilir miyim? İst.
14
●937
- 25-11-2008, 17:38:15Üyeliği durdurulduAksaray'ı nasıl da biliyor CagonniiiCagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akşamları bilet mi satıyordun orada
- 25-11-2008, 17:39:09
- 26-11-2008, 09:24:02Üyeliği durdurulduÖncelikle yorum yapan herkese teşekkürler.
Bir iş görüşmesi olacak inşallah. 2 gün o sürecek. Birde eski arkadaşlar bir araya gelmek istiyoruz. Otel vs. yerler maddiyattan önce maneviyat olarakta uymadı bana. Ayrıca basit bir oteli sordum, günlük 50 YTL dediler. Birden fazla kişi olacağımız için, 100 YTL'den verelim dediler. Bu'da 700 YTL yapıyor. Bu kadar masrafa gerek yok.
Öneri sunan arkadaşların fikirlerini araştıracağım, çok sağolun
aksaraya git tonla var