Güzel Kızım 3 Yaşında :) 🐶
21
●409
- 01-02-2021, 23:49:52Evet. Lisans hayatımda büyük öneme sahip, ben de o ismi sürekli yanımda taşımak istedim.Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2021, 23:51:55Ya Bilal Bayar ya
Nice güzel yaşları olsun torunda nasip olur inşallah
- 01-02-2021, 23:54:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende ilk kızınız sandım maşallah diyeyim dedim ama bu yavrucuğa da maşallah çipil çipil bakmış
- 01-02-2021, 23:54:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Maşallah Bilal Hocam. İnşallah yakında küçük Tomrisler ile beraber kutlarsınız
Nice güzel yaşları olsun torunda nasip olur inşallah