Geceye 1 Motivasyon Sözü Bırak :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geceye 1 Motivasyon Sözü Bırak :)
21
●
214
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Geceye 1 Motivasyon Sözü Bırak :)
1
2
3
01-02-2021, 01:51:42
#10
the_white
"Kolay olsaydı herkes yapardı"
01-02-2021, 01:52:02
#11
Backlog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
el elin eşeğini türkü çığırarak arar.
01-02-2021, 01:52:31
#12
Murataraz
Dünyayı sevgisiz büyüyen insanların savaşları mahvetti ...
Konuyla alakasız ama bir dizide gördüm çok hoşuma gitti bu söz.
01-02-2021, 01:54:28
#13
mespirik
ölülerde sanıyor ki diriler her gün helva yiyor.
01-02-2021, 01:54:37
#14
myrize
Eğitim, meyvenin kendisi değil, bilgi ağacından meyve toplamaya yarayan bir merdivendir.
01-02-2021, 01:57:42
#15
doganuludogan
O yapıyorsa ben de yaparım 😂😂
01-02-2021, 02:01:06
#16
yakupbeyaz
Uyan! Uyumak için önümüzde sonsuzluk var. 🤓
01-02-2021, 02:02:53
#17
uckan
Gold üye
Başarılı olmak yürek ister
01-02-2021, 02:05:47
#18
mtersoz
cesaret yıldızlara, korku mezara götürür
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler