r10 Engelli Kişi Sayınız - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 Engelli Kişi Sayınız
76
●
1.535
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10 Engelli Kişi Sayınız
1
2
3
4
5
6
7
8
9
31-01-2021, 23:59:16
#46
Misafir
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her gün profilde görünce bir dürteyim dedim, ne var bunda?
Günde 3 kere dürttüklerim var benim. Öyle değil mi?
@
MYBLOGTR
;
Sevgilim senin kadar dürtmemişti
01-02-2021, 00:00:49
#47
Bip
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sevgilim senin kadar dürtmemişti
01-02-2021, 00:14:56
#48
MaiHes
son hızla engellemeye devam, gereksiz tüm kişiliklere direk engel çakıyorum
01-02-2021, 00:19:20
#49
OmerJS
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dürttünüz beni gıcığıma gitti :d
tahammül seviyem aynı şekil
01-02-2021, 00:33:19
#50
ofurkanak
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 3 kişiyi engelledim, üç tanesini saygısızlık nedeniyle, diğerinin nedeni de bende kalsın.
Bir de sebebini bilmiyorum ama karşılıklı sohbetim olmadığı halde beni engelleyenler var. Onlar da aşağıda.
@
haber58
; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
@
NursenAy
; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
@
TahsinCetinkaya
; engellemiş beni, sebebini bilmiyorum.
@
Ydrn
; engellemişti beni sebebini bilmiyorum fakat engeli kaldırmış daha sonra.
Kendileriyle bir sorun yaşadığımı, karşılıklı münakaşaya ve sohbete girdiğimizi bile hatırlamıyorum. Sürçi lisan ettiysek affola. Sevgiler...
Bizi engelleyenleri görebileceğimiz bi sistem var mı? Teşekkürler
01-02-2021, 00:34:52
#51
Bip
ofurkanak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizi engelleyenleri görebileceğimiz bi sistem var mı? Teşekkürler
Forumda öyle bir özellik yok değerli hocam.
01-02-2021, 01:09:30
#52
MakayWeb
Sanırım yaklaşık 13 yıldır engellediğim tek bir kişi yok 😊🙏
01-02-2021, 22:52:07
#53
night_walker
Sıfır hocam. O kadar çok ticaret yaptık ki, artık konuşmalardan anlıyorum. Engelleyeceğim kişilerinde paylaşımlarını takip ediyorum 😀
01-02-2021, 23:29:21
#54
Misafir
Evet;
@
Bip
; size makale yazarı önerisi istediğiniz bir mesajınız nedeniyle pm göndermiştim, nedense 'reklam yapıyor' diye report etmişsiniz. Daha sonra unutup da şahsınıza tekrar reklam yapmayayım da banlanmayayım diye sizi engelledim.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler