İyi geceler herkese, gün geçmiyor ki boş beleş bir adamla daha karşılaşıp ticaret yapmayayım
Ama malesef sayı mı çoğaldı yoka herkes kestirmeden-iş yapmadan ekmeğine bakmaya mı çalışıyor anlamadım.. Her neyse sonuc olarak engellediğim kişi sayısı her gün artıyor r10'da.