• 31-01-2021, 00:37:18
    #1
    İyi geceler herkese, gün geçmiyor ki boş beleş bir adamla daha karşılaşıp ticaret yapmayayım
    Ama malesef sayı mı çoğaldı yoka herkes kestirmeden-iş yapmadan ekmeğine bakmaya mı çalışıyor anlamadım.. Her neyse sonuc olarak engellediğim kişi sayısı her gün artıyor r10'da.

    Sizde durumlar nedir?
  • 31-01-2021, 00:37:52
    #2
    2 kişi engelde
  • 31-01-2021, 00:38:31
    #3
    0 hocam daha
  • 31-01-2021, 00:39:10
    #4
    1 di kaldırdım onuda geri
  • 31-01-2021, 00:39:28
    #5
    Kişi vardır malının arkasında duran
    Kişi vardir malının arkasindan kıvıran

    İşte karakter ile karaktersizlik burdan gelir
    Vala şimdiye kadar kimseyi engellemedim
    Umarım olmaz da hayırlı geceler kralll
  • 31-01-2021, 00:39:56
    #6
    57 her zamanda artmaya devam edecek.
  • 31-01-2021, 00:40:14
    #7
    0 kişi şuanda konulara boş beleş yazanlar var bidaha yazarsa zaten engelleyecegim
  • 31-01-2021, 00:40:43
    #8
    ismailb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    57 her zamanda artmaya devam edecek.
    beni bi sen anlarsın hocam
  • 31-01-2021, 00:40:49
    #9
    Daha 3 ay oldu diyebilirsiniz ama ben hiç kimseyi engellemeyi düşünmüyorum sıfır şuanda ve öyle kalacak