Üzücü bir durum, bir geminin kırılması da ilginç acaba kontroller yapılsaydı zayıf nokta kazadan önce bulunamaz mıydı, bulunup sorun giderilemez miydi? Her şeyde, her yerde güvenlik yani tedbir çok önemli.
Babam 30 yıllık uluslar arası gemi kaptanıydı emekli oldu onun söylediğine göre bu gemiler nehirler için uygunmuş yani uzun fakat derinliği olmayan gemilermiş + gemi baya eski bir gemiymiş.
Babam 30 yıllık uluslar arası gemi kaptanıydı emekli oldu onun söylediğine göre bu gemiler nehirler için uygunmuş yani uzun fakat derinliği olmayan gemilermiş + gemi baya eski bir gemiymiş.
Koster diye tabir edilen nehir tipi gemi muhtemelen bunlar 1970 yapımı gemi demir yorgunluğu yanlış yükleme her şey olabilir kırılma sebebi yanlış hatırlamıyorsam bu gemiler Rusya da volga nehri için inşa edilen gemiler.
Koster diye tabir edilen nehir tipi gemi muhtemelen bunlar 1970 yapımı gemi demir yorgunluğu yanlış yükleme her şey olabilir kırılma sebebi yanlış hatırlamıyorsam bu gemiler Rusya da volga nehri için inşa edilen gemiler.
malesef ....o değilde şu dünyada hakketten insanını kedi-köpek kadar yaşam değeri kalmadı ona üzülüyorum