Elon Musk'tan Sonra Borsalar Çöktü :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Elon Musk'tan Sonra Borsalar Çöktü :)
7
●
230
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Elon Musk'tan Sonra Borsalar Çöktü :)
29-01-2021, 12:38:25
#1
yazarbey
Adam her twitte borsa çökertiyor. Bu seferde bitcoin yazdı ve şu anda çoğu borsa 404 veriyor.
29-01-2021, 12:39:15
#2
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
adam ileri görüşlü hocam
29-01-2021, 12:39:37
#3
Misafir
Adam işi artık keyfe döktü :d sırf bunun için bile twit atıyor olabilir
Kelaseth
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
29-01-2021, 12:40:24
#4
iammert
Adam parasıyla para kazanıyor şu an
29-01-2021, 12:40:38
#5
doganuludogan
yok mu bir türk lirası tweetiniz elon reis
29-01-2021, 12:40:41
#6
onurbesen
purosunu yakmış insanların telaşını izliyordur eminim
29-01-2021, 12:43:21
#7
TAK3S
Adam aldığı şeylerin tweetini atıyor ve sürekli piyasayı değiştirip kar ediyor . iyi taktikmiş ha
29-01-2021, 12:50:32
#8
Misafir
bunu gördükten sonra bir şey diyemiyorum hahahahha
Enes65532
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler