• 29-01-2021, 12:38:25
    #1
    Adam her twitte borsa çökertiyor. Bu seferde bitcoin yazdı ve şu anda çoğu borsa 404 veriyor.
  • 29-01-2021, 12:39:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    adam ileri görüşlü hocam
  • 29-01-2021, 12:39:37
    #3
    Adam işi artık keyfe döktü :d sırf bunun için bile twit atıyor olabilir
    • Kelaseth
    Kelaseth bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-01-2021, 12:40:24
    #4
    Adam parasıyla para kazanıyor şu an
  • 29-01-2021, 12:40:38
    #5
    yok mu bir türk lirası tweetiniz elon reis
  • 29-01-2021, 12:40:41
    #6
    purosunu yakmış insanların telaşını izliyordur eminim
  • 29-01-2021, 12:43:21
    #7
    Adam aldığı şeylerin tweetini atıyor ve sürekli piyasayı değiştirip kar ediyor . iyi taktikmiş ha
  • 29-01-2021, 12:50:32
    #8

    bunu gördükten sonra bir şey diyemiyorum hahahahha
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.