aşağıda kısa bir bölümü var. Benimde zaten bu kısacık bölümü hoşuma gitti. Ama Tam olarak şiiri burada bulabilirsiniz*
"Ulan yine sen kazandın İstanbul
Sen kazandın ben yenildim
Kulaklarımdan kan fışkırıncaya kadar
Yine emrindeyim
Ölsem yalnız kalsam cüzdanım kaybolsa
Parasız kalsam tenhalarda kalsam çarpılsam
Hiç bir gün hiçbir postacı kapımı çalmasa
Yanılmıyorsam
Sen eğer yine İstanbul'san
"
- Attila İlhan