digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KDV2 beyannamesi ile %18 ini devlete ödeyerek gider olarak gösterebilirsiniz.
Aslında fatura olarak vergi kesintisi yapıyor facebook yinede devlete ödemek gerek sanırım