• 26-01-2021, 15:40:23
    #10
    Oğuzhan Uğur 2020'yi Özetleyen bir video çekmişti. Aynısı onunda bir tanıdığına olmuş. Pek şaşırmıyoruz artık.
  • 26-01-2021, 15:41:42
    #11
    yalnız konunun tarihine bakan oldu mu? geçen yıl ağustos.
    ayrıca devletlerin her özel durum için kendi stratejileri vardır, çok takılmayın.

    ''Kültür ve Turizm Bakanlığı, 2020 yılı Ocak-Kasım döneminde Türkiye'yi 14 milyon 486 bin 632 kişinin ziyaret ettiğini açıkladı. Bu tarihler arasında en çok ziyaretçi gönderen ülkeler sıralamasında Rusya 2 milyon 38 bin ziyaretçi ile zirvede yer alırken onu sırasıyla 1 milyon 140 bin ziyaretçiyle Bulgaristan, 1 milyon 71 bin 782 ziyaretçiyle Almanya takip etti. Türkiye'ye en çok ziyaretçi gönderen diğer ülkelerin ise Ukrayna ve İngiltere olduğu belirtildi.''
  • 26-01-2021, 16:07:32
    #12
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalnız konunun tarihine bakan oldu mu? geçen yıl ağustos.
    ayrıca devletlerin her özel durum için kendi stratejileri vardır, çok takılmayın.

    ''Kültür ve Turizm Bakanlığı, 2020 yılı Ocak-Kasım döneminde Türkiye'yi 14 milyon 486 bin 632 kişinin ziyaret ettiğini açıkladı. Bu tarihler arasında en çok ziyaretçi gönderen ülkeler sıralamasında Rusya 2 milyon 38 bin ziyaretçi ile zirvede yer alırken onu sırasıyla 1 milyon 140 bin ziyaretçiyle Bulgaristan, 1 milyon 71 bin 782 ziyaretçiyle Almanya takip etti. Türkiye'ye en çok ziyaretçi gönderen diğer ülkelerin ise Ukrayna ve İngiltere olduğu belirtildi.''
    Konunun tarihinin önemi nedir? Görende 15 yıl geçmiş zanneder. Geçen yıl ağustos dediğin tarih 4 ay öncesi. Geçmiş tarihte böyle bir olayın yaşanması neyi değiştiriyor? Geçmişte böyle birşey olmuş? Ahh tamam o zaman geçmişte olmuşsa sorun yok mu yani? Bu arada yaşadıklarını dile getiren kişinin iddiasını tasvip etmek ya da onaylamak gibi bir durum yok. Bir kaç yerde bu paylaşımlar yapılınca dikkatimi çekti. Yani siz diyorsunuz ki, ülkeye turist gelmesi için halkı kandırıp ölüm sayılarını açıklamadılar mı? Buna takılmayın diyen bir zihniyetin vicdanından şüphe duyarım.
  • 26-01-2021, 16:30:13
    #13
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun tarihinin önemi nedir? Görende 15 yıl geçmiş zanneder. Geçen yıl ağustos dediğin tarih 4 ay öncesi. Geçmiş tarihte böyle bir olayın yaşanması neyi değiştiriyor? Geçmişte böyle birşey olmuş? Ahh tamam o zaman geçmişte olmuşsa sorun yok mu yani? Bu arada yaşadıklarını dile getiren kişinin iddiasını tasvip etmek ya da onaylamak gibi bir durum yok. Bir kaç yerde bu paylaşımlar yapılınca dikkatimi çekti. Yani siz diyorsunuz ki, ülkeye turist gelmesi için halkı kandırıp ölüm sayılarını açıklamadılar mı? Buna takılmayın diyen bir zihniyetin vicdanından şüphe duyarım.
    boş yapma, vicdan falan filan. devlet işleri bazen farklı işler. sen de devletine sahip çıkarsın. rakamları sayıları vs. bırak aslolan, devlet bir starteji izledi sonrasında da buna düzeltme yapıldı ve o zaman zaten konuşuldu konu, hatta fazlasıyla geyiği bile yapıldı, altada sana bir görsel bırakıyorum. Türkiye Cumhuriyeti devlet olarak bu süreçte üstüne düşeni yaptı mı yapmadı mı? ben koronayım diyeni avrupa gibi ölüme mi terk etti, yoksa ne gerekiyorsa yaptı mı? aşı daha bir çok ülkenin gündeminde yokken aşılamalar başladı mı, başlamadı mı? onca güzel şey varken 6 ay önceki gündemi şimdi mevzu yapmak tabii yanlıştır ve art niyetlidir.

  • 26-01-2021, 18:14:47
    #14
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boş yapma, vicdan falan filan. devlet işleri bazen farklı işler. sen de devletine sahip çıkarsın. rakamları sayıları vs. bırak aslolan, devlet bir starteji izledi sonrasında da buna düzeltme yapıldı ve o zaman zaten konuşuldu konu, hatta fazlasıyla geyiği bile yapıldı, altada sana bir görsel bırakıyorum. Türkiye Cumhuriyeti devlet olarak bu süreçte üstüne düşeni yaptı mı yapmadı mı? ben koronayım diyeni avrupa gibi ölüme mi terk etti, yoksa ne gerekiyorsa yaptı mı? aşı daha bir çok ülkenin gündeminde yokken aşılamalar başladı mı, başlamadı mı? onca güzel şey varken 6 ay önceki gündemi şimdi mevzu yapmak tabii yanlıştır ve art niyetlidir.

    Son zamanlarda gördüğüm en cahil adamsın neden biliyor musun? Avrupa'nın insanları ölüme terk etmesi ile senin sözde strateji gereği ölüm sayılarının az gösterilmesinin aynı olduğunu idrak edememen. Ülkeye Covid-19 olmayan turistleri sokuyorsun. Turist burada tatilini yapıyor ve diyor ki, ''nasıl olsa ölüm sayısı az, vaka sayısı da az'' diyor ve olması gerekenden daha az tedbir ile tatiline devam ediyor. Sonra ülkesine gidiyor ve birde bakmışsın ki, covid olmuş. Senin olmayan mantığına göre Avrupa'da ölüme terk edilen insanlar ile verileri saklayıp insanları bu virüse bulaştırtma ihtimalini yükseltmek aynı şey. Bunu da etik bir davranışmış gibi göstermen ayrıca saçmalık. Konu içeriği 6 ay öncesi olması ya da olmaması değil aslında sorun. Senin gibilerin para gereği ''halka gerekirse yalanda söylenir'' kavramının benimsenmiş ve doğru bulmuş olmalaıı. Desen ki, halkın panik olmaması adına böyle bir yoldan gidildi, anlarız. Ayrıca o haddini bil teyzenin oğlu yok senin karşında ''boş yapma'' diyeceğin. Hayatı boyunca belki de 5 kez devlet dairesine gitmemiş adam gelmiş burada devlet stratejisinden bahsedişyor.

    Bu arada devletimiz tabi ki ''gerekeni'' yapıyor. Bunun aksini iddia eden var mı? 6 ay öncesi ne konuşuluyorsa şuanda da aynısı konuşulmaya devam ediyor. ''Aşı daha bir çok ülkenin gündeminde yokken '' derken

    ''ABD'deki Johns Hopkins Üniversitesi verilerine göre, 2020 yılı sona ererken dünyada koronavirüs vakalarının sayısı 83 milyonu, Covid-19 kaynaklı can kaybı ise 1.8 milyonu aştı. Koronavirüse karşı aşılama çalışmaları ise 50 ülkede başladı.''

    Bu haber yapıldığında ülkemize daha aşı gelmemişti bunu da bil yani olur mu? Son cümlende ki ''gündem''kelimesini hayatının içine alıp birazda araştırmacı olursan, seni bu saçma zihniyetinden ötürü kurtarabiliriz.
  • 26-01-2021, 19:34:29
    #15
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda gördüğüm en cahil adamsın neden biliyor musun? Avrupa'nın insanları ölüme terk etmesi ile senin sözde strateji gereği ölüm sayılarının az gösterilmesinin aynı olduğunu idrak edememen. Ülkeye Covid-19 olmayan turistleri sokuyorsun. Turist burada tatilini yapıyor ve diyor ki, ''nasıl olsa ölüm sayısı az, vaka sayısı da az'' diyor ve olması gerekenden daha az tedbir ile tatiline devam ediyor. Sonra ülkesine gidiyor ve birde bakmışsın ki, covid olmuş. Senin olmayan mantığına göre Avrupa'da ölüme terk edilen insanlar ile verileri saklayıp insanları bu virüse bulaştırtma ihtimalini yükseltmek aynı şey. Bunu da etik bir davranışmış gibi göstermen ayrıca saçmalık. Konu içeriği 6 ay öncesi olması ya da olmaması değil aslında sorun. Senin gibilerin para gereği ''halka gerekirse yalanda söylenir'' kavramının benimsenmiş ve doğru bulmuş olmalaıı. Desen ki, halkın panik olmaması adına böyle bir yoldan gidildi, anlarız. Ayrıca o haddini bil teyzenin oğlu yok senin karşında ''boş yapma'' diyeceğin. Hayatı boyunca belki de 5 kez devlet dairesine gitmemiş adam gelmiş burada devlet stratejisinden bahsedişyor.

    Bu arada devletimiz tabi ki ''gerekeni'' yapıyor. Bunun aksini iddia eden var mı? 6 ay öncesi ne konuşuluyorsa şuanda da aynısı konuşulmaya devam ediyor. ''Aşı daha bir çok ülkenin gündeminde yokken '' derken

    ''ABD'deki Johns Hopkins Üniversitesi verilerine göre, 2020 yılı sona ererken dünyada koronavirüs vakalarının sayısı 83 milyonu, Covid-19 kaynaklı can kaybı ise 1.8 milyonu aştı. Koronavirüse karşı aşılama çalışmaları ise 50 ülkede başladı.''

    Bu haber yapıldığında ülkemize daha aşı gelmemişti bunu da bil yani olur mu? Son cümlende ki ''gündem''kelimesini hayatının içine alıp birazda araştırmacı olursan, seni bu saçma zihniyetinden ötürü kurtarabiliriz.
    sen kimsinde haddini bil diyon zırto, önce sen gördüğüm en cahil derken haddini bil adam ol. saçmalamaktan öteye söylediğin tek cümle yok. amacında ortalığı karıştırmak eski mevzuları gündeme getirip devlete sallamak. son mesajında da salmamaya devam ediyorsun. sonradan devletimiz tabii gereğini yapıyora dönüyorsun. aksini idda eden var mı diyorsun vs. bir sürü hikaye, dön bakalım. devlet dairesine gitmemiş dediğin adam belki yaşın kadar devlette çalıştı, kendi hayal dünyanda kurgulayıp yaşamaya devam et..