Konunun tarihinin önemi nedir? Görende 15 yıl geçmiş zanneder. Geçen yıl ağustos dediğin tarih 4 ay öncesi. Geçmiş tarihte böyle bir olayın yaşanması neyi değiştiriyor? Geçmişte böyle birşey olmuş? Ahh tamam o zaman geçmişte olmuşsa sorun yok mu yani? Bu arada yaşadıklarını dile getiren kişinin iddiasını tasvip etmek ya da onaylamak gibi bir durum yok. Bir kaç yerde bu paylaşımlar yapılınca dikkatimi çekti. Yani siz diyorsunuz ki, ülkeye turist gelmesi için halkı kandırıp ölüm sayılarını açıklamadılar mı? Buna takılmayın diyen bir zihniyetin vicdanından şüphe duyarım.
boş yapma, vicdan falan filan. devlet işleri bazen farklı işler. sen de devletine sahip çıkarsın. rakamları sayıları vs. bırak aslolan, devlet bir starteji izledi sonrasında da buna düzeltme yapıldı ve o zaman zaten konuşuldu konu, hatta fazlasıyla geyiği bile yapıldı, altada sana bir görsel bırakıyorum. Türkiye Cumhuriyeti devlet olarak bu süreçte üstüne düşeni yaptı mı yapmadı mı? ben koronayım diyeni avrupa gibi ölüme mi terk etti, yoksa ne gerekiyorsa yaptı mı? aşı daha bir çok ülkenin gündeminde yokken aşılamalar başladı mı, başlamadı mı? onca güzel şey varken 6 ay önceki gündemi şimdi mevzu yapmak tabii yanlıştır ve art niyetlidir.