Merhabalar yaklaşık 1-2 yıldır binanın önüne bir saha dolabı koyuldu ve aktif olup olmadığı hakkında ise hiçbir bilgim yok.Son zamanlarda ise bağlantımda sürekli kopmalar meydana geliyor.Bugün binamızda bazı testler yapılmış ardından kutunun üstüne yazılar yazıp gitmişler.
Sorunum şu ki Turktelekom üst yetkililerine kadar ulaştım fakat bu konu hakkında hiçbir bilgi vermiyorlar.Bu süreç nasıl işliyor bilgisi olan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim sizce?
Aramızda Turktelekom çalışanı var mı?
0
●63