• 23-01-2021, 09:49:22
    #1
    merhaba uzun ve 2 tane ismim mevcut 2.ismimi kaldırmak istiyorum bunun için bir dava açılması gerekiyor mu 18 yaşdan büyük kişiler için
  • 23-01-2021, 09:54:07
    #2
    Eskiden dava açılıyordu ama artık bir dilekçe ile gerekli işlemleri yapabilirsiniz.
    nüfus müdürlüğüne dilekçe verebilirsiniz.
  • 23-01-2021, 09:54:14
    #3
    İsim değişikliği için aile mahkemesine başvurup dava açmanız gerekiyor
  • 23-01-2021, 11:13:14
    #4
    Dava kalktı galiba direk nüfusta haledebiliyorsunuz bildiğim kadarı ile.
  • 23-01-2021, 12:16:18
    #5
    Yerleşim yerinizdeki Asliye Hukuk mahkemesinde isim değişikliği için dava açmanız gerekiyor. Yaklaşık 4-6 aylık bir süreç sonunda mahkemece talebiniz haklı görüldüğü takdirde isminiz değişir.