İsim değiştirme hk. bilgi sahibi olan varmı?
4
●103
- 23-01-2021, 09:49:22merhaba uzun ve 2 tane ismim mevcut 2.ismimi kaldırmak istiyorum bunun için bir dava açılması gerekiyor mu 18 yaşdan büyük kişiler için
- 23-01-2021, 09:54:07Eskiden dava açılıyordu ama artık bir dilekçe ile gerekli işlemleri yapabilirsiniz.
nüfus müdürlüğüne dilekçe verebilirsiniz. - 23-01-2021, 09:54:14İsim değişikliği için aile mahkemesine başvurup dava açmanız gerekiyor
- 23-01-2021, 12:16:18Yerleşim yerinizdeki Asliye Hukuk mahkemesinde isim değişikliği için dava açmanız gerekiyor. Yaklaşık 4-6 aylık bir süreç sonunda mahkemece talebiniz haklı görüldüğü takdirde isminiz değişir.