electroshoc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerlik yeri açıklandı
17
●220
- 22-01-2021, 13:31:23Hocam manisa merkez yazıyorsa ise manisa merkezdir .electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırkağaç ilçedir .
Manisa / Kırkağaç diye yazar.
Bak az önceki arkadaşta sivas merkez yazmış .d
Eskiler kırkağaç da yapardı askerliği genelde senin kafanı onlar karıştırmış sanırım . Şimdi Manisa merkez de yapıyorlar - 22-01-2021, 13:31:38Farklı yerler.electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merkez il merkezi.. Kırkağaç Manisanın ilçesi. Komando tugayı aslında Kırkağaçtaydı, belgi merkeze almışlardır. Merkezde Batı Kışla-Doğu Kışla vardı eskiden. 29 yıl önce Batı Kışlada yaptım acemiliği. - 22-01-2021, 13:33:00Ankara Etimesgut'ta olucam bende 2. Grup gidiyorum, hakkımızda hayırlısı
- 22-01-2021, 13:41:50manisa komando tuğayı diyor burda kırkağaçtaki komando egitimiyle aynı mıdır?
- 22-01-2021, 14:04:58Hocam merhaba, bizimde Manisa/Merkez. Siz piyade olarak mı katılacaksınız yoksa farklı bir birlik mi?
- 22-01-2021, 14:05:39piyade olarakahmetali_guven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
