• 22-01-2021, 13:30:03
    #10
    electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kırkağaç ile merkezi farklı yerler mi?? kafam karıştı
    Kırkağaç ı kim söyledi sana ya 😂😂😂 hiçbir yerde de yazmıyor
  • 22-01-2021, 13:31:23
    #11
    electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kırkağaç ile merkezi farklı yerler mi?? kafam karıştı
    Hocam manisa merkez yazıyorsa ise manisa merkezdir .
    Kırkağaç ilçedir .
    Manisa / Kırkağaç diye yazar.
    Bak az önceki arkadaşta sivas merkez yazmış .d
    Eskiler kırkağaç da yapardı askerliği genelde senin kafanı onlar karıştırmış sanırım . Şimdi Manisa merkez de yapıyorlar
  • 22-01-2021, 13:31:38
    #12
    electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kırkağaç ile merkezi farklı yerler mi?? kafam karıştı
    Farklı yerler.
    Merkez il merkezi.. Kırkağaç Manisanın ilçesi. Komando tugayı aslında Kırkağaçtaydı, belgi merkeze almışlardır. Merkezde Batı Kışla-Doğu Kışla vardı eskiden. 29 yıl önce Batı Kışlada yaptım acemiliği.
  • 22-01-2021, 13:32:31
    #13
    Googital.com
    Bende manisada yapmıştım 15 yıl olmuş.
    Kırkağaç olsa Manisa/Kırkağaç yazardı.
    Güzel yer, hayırlı teskereler.
  • 22-01-2021, 13:33:00
    #14
    Ankara Etimesgut'ta olucam bende 2. Grup gidiyorum, hakkımızda hayırlısı
  • 22-01-2021, 13:41:50
    #15
    manisa komando tuğayı diyor burda kırkağaçtaki komando egitimiyle aynı mıdır?
  • 22-01-2021, 13:43:19
    #16
    iyisite.NET
    Rabbim kanatları altına alsın inşallah. Şimdiden hayırlı görevler Askerim.
  • 22-01-2021, 14:04:58
    #17
    Hocam merhaba, bizimde Manisa/Merkez. Siz piyade olarak mı katılacaksınız yoksa farklı bir birlik mi?
  • 22-01-2021, 14:05:39
    #18
    ahmetali_guven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba, bizimde Manisa/Merkez. Siz piyade olarak mı katılacaksınız yoksa farklı bir birlik mi?
    piyade olarak