Askerlik yeri açıklandı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Askerlik yeri açıklandı
17
●
220
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Askerlik yeri açıklandı
1
2
22-01-2021, 13:21:12
#1
electroshoc
manisa merkez diyor kırkağaç mı acaba merkez yazıyor da ? anlamadım
22-01-2021, 13:22:08
#2
KokinUHD
allah yardımcın olsun bro zor diyorlar
22-01-2021, 13:22:16
#3
Misafir
Yok yok merkez de hemen ben de orada yaptım .
22-01-2021, 13:22:54
#4
mehmeteeken
hayırlı olsun ben 2 ay önce bitirip geldim
22-01-2021, 13:23:07
#5
electroshoc
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok yok merkez de hemen ben de orada yaptım .
hocam şimdi orda komando tugayı yazıyor ben kırkağaç ile karıştırdım merkez farklı kırkağaç farklı mı?
22-01-2021, 13:24:45
#6
Metins
Ne zaman başvurdunuz?
22-01-2021, 13:25:33
#7
Misafir
electroshoc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam şimdi orda komando tugayı yazıyor ben kırkağaç ile karıştırdım merkez farklı kırkağaç farklı mı?
Komando tugayı orda zaten .
Manisa tam merkez de çok büyük bir yer kampüs gibi .
22-01-2021, 13:27:20
#8
electroshoc
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Komando tugayı orda zaten .
Manisa tam merkez de çok büyük bir yer kampüs gibi .
hocam kırkağaç ile merkezi farklı yerler mi?? kafam karıştı
22-01-2021, 13:29:05
#9
Cycl0ne
KArdeşim kırkağaç ile merkez çok farklı yerlerde rahat ol merkezdesin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler