• 22-01-2021, 13:21:12
    #1

    manisa merkez diyor kırkağaç mı acaba merkez yazıyor da ? anlamadım
  • 22-01-2021, 13:22:08
    #2
    allah yardımcın olsun bro zor diyorlar
  • 22-01-2021, 13:22:16
    #3
    Yok yok merkez de hemen ben de orada yaptım .
  • 22-01-2021, 13:22:54
    #4

    hayırlı olsun ben 2 ay önce bitirip geldim
  • 22-01-2021, 13:23:07
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yok merkez de hemen ben de orada yaptım .
    hocam şimdi orda komando tugayı yazıyor ben kırkağaç ile karıştırdım merkez farklı kırkağaç farklı mı?
  • 22-01-2021, 13:24:45
    #6
    Ne zaman başvurdunuz?
  • 22-01-2021, 13:25:33
    #7
    electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şimdi orda komando tugayı yazıyor ben kırkağaç ile karıştırdım merkez farklı kırkağaç farklı mı?
    Komando tugayı orda zaten .
    Manisa tam merkez de çok büyük bir yer kampüs gibi .
  • 22-01-2021, 13:27:20
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komando tugayı orda zaten .
    Manisa tam merkez de çok büyük bir yer kampüs gibi .
    hocam kırkağaç ile merkezi farklı yerler mi?? kafam karıştı
  • 22-01-2021, 13:29:05
    #9
    KArdeşim kırkağaç ile merkez çok farklı yerlerde rahat ol merkezdesin.