Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok yok merkez de hemen ben de orada yaptım .
hocam şimdi orda komando tugayı yazıyor ben kırkağaç ile karıştırdım merkez farklı kırkağaç farklı mı?