Zaman buldukça kasıyorum onlar da oyuna alışmaya başladı. Duymayan kalmasın diye belirtiyim dedim sene 2006'ya dönüyoruz tabi ki bir pvp sunucusundayız.
Ama nasıl bir pvp sunucusu? 1 GB'nin 75 TL olduğu bir pvp sunucu asla kapanmaz, ilk serveri 3 yıldır açık şuan bulundugumuz sunucuda acılalı 20 gün oldu kendine ait 1.000 oyuncusu var ne düşer ne azalır.
Panelin linkini aşagıya bırakıyorum; Ne kadar şeffaf bir yönetim anlayışı oldugunu buradan bakarak anlayabilirsiniz oyun size drop logları, oyundaki toplam gb, oyundaki anlık oyuncu sayısı, basılan itemleri & kim kimle nerede trade yapmış herşeyi gösteriyor.
server sahibi +40 yaş üstü hobi olarak yöneten bir bilgisayar programcısı. pus felan ücretsiz denecek kadar ucuz. gb kasarakta harçlıgınızı cıkartabilirsiniz. yada bize katılıp PK amaçlı akşamları takılabilirsiniz

Sunucu site link: https://www.knightonline1.com/?re=37164
Buda clanı açtık oradan bir görsel
çarın cıplak olduguna yanılmayın itemleri sattım bir süreligine pazar yapıyorum gelen arkadaşlara yardımcı oluyorum bu arada.